Pre-snack

Blev jättesugen på något gott (=onyttigt) efter dagishämtning och mathandling. Min kropp är nog inte van vid ett såhär lågt kaloriintag som den senaste veckan (brukade ju äta 1 liter glassmed chokladsås varje kväll..). Men istället för att "bryta ihop" och sätta i mig resten av den goda långfranskan som ligger i köket gjorde jag ett litet före-middagen-snacks; lite jordnötter, en bit god mögelost 11% fetthalt och ett glas rött. Har ätit 1/3 och mitt sug efter någonting är redan borta! Förmodligen var jag hungrig. Bättre att äta något lite nyttigt än att gå till den gräns då man "hetsäter" och stoppar i sig massor av bröd eller godis. Snart är det dags för matlagning, grabbarna får pyttipanna och själv har jag inte riktigt bestämt mig än..



I was pink today (flumbild). Får se om jag kan få en kalaskula på den där armen sen när jag blir frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0