Nya pjucks

Sambon mådde också skit när han vaknade (min hals har smittat hans..) så jag bestämde mig för att lämna sonen och ge honom en liten sovmorgon. Visade sig att FSK hade dragit iväg till en närbelägen lekplats, så fick en liten morgonpromenad där.
På vägen hem tänkte jag passa på att handla. Innan jag gick in på ICA tänkte jag gå förbi din sko och se om jag kunde hitta några bekväma "skolskor" (man går mycket, står länge på labbar ex, klackskor = nooonooo). Och JA, jag hittade otroligt nog ett par UNDERBART bekväma skor! Och snygga!



Skitsköna, skitsnygga, skinn och endast 700 spänn!

.. fick visst med mig ett par sådannan här också...



Nya dansskor välkomnas till samlingen, dessa kostade bara 300:-, de förstörs ändå när det är så mycket kullerstenar överallt i denna stan så ingen mening att köpa dyra partyskor när man bor här.

På HM slog jag till på kuvertväskan jag spanat länga på men tror jag ska byta den. Vill nog ha en orange eller beige istället (hade de inte där), så får se. Kanske en i varje färg? Nä, SÅ snygga är de inte. Fick också med mig ett par brillor som kan passa till tidiga powerwalks i sommar.



Haha, hittade en passade bakgrund här hemma i hallen så kunde inte låta bli att ta en bild ;-)



Ska käka lite mat nu och plugga, sen blir det brödexperiment. Hittat ett bättre alternativ till havrekli som borde få bröd att smaka bröd men med färre kolisar och kalorier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0