Ny dag -nya tag

Har käkat frukost och ska fortsätta plugga nu, tenta imorgon.
Kokt ägg med lite kaviar och ett rostat Ny Start med Västan 5% ost.



Kom på att jag inte har någon lunch hemma... Då får jag hitta på något sen. Idag får det nog bli lite åtstramning i kosten efter igår. Känner mig glad över att jag inte tappade allt och började hetsäta igår, utan kunde äta något som ändå var gott men kontrollerat och verkligen njuta av det. Hoppas kunna komma till det stadie så småning om då jag kan äta exempelvis några godisbitar, verkligen njuta av dem och sedan känna mig nöjd. Men jag klarade av att sluta röka utan röksug, så kanske kan jag även lära mig att njuta av godis utan att hetäta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0