Försenad frukost

Har precis kommit hem från ett morgonmöte, trodde att det skulle ta slut vid 9.00, men det tog visst ytterligare en timme. Var vrålhungrig när jag kom hem, borde tagit med en macka.
Nu är magen lite gladare efter en skål kvarg med bär. Och jag har gått ner 0,7kg sedan igår.. Nu rinner visst kilona av, men snart kommer det nog stanna upp. Bara man inte ger upp själv!



Senare i veckan är jag sugen på att testa tunnbrödsrulle med något gott i, har lite idéer om hur jag ska få till det :-) Kanske göra lite goda snittar.. Fredag låter som fin dag, snittar och lite vin på kvällen skulle inte vara helt fel.

Men nu -beräkningsteknik. Tenta om 2 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0