Tacomiddag



Den ultimata snabbmaten? Kanske, fantasin sinade i affären så det fick bli tacofärs med tortilla ikväll. (OBS, cola zero i vinglaset ;-)



Om man inte vill ha kokt köttfärs så kan man steka färsen i "hel" bit på båda sidor så att den får fin stekyta och nästan är genomstekt innan man sönderdelar den. Annars kan man ju också steka upp den i omgångar.. om man orkar..



Min falska tortilla fylld med massa färs (syns ej för alla grönisar ovan), stark tacosås och kesella över grönsaker.

Käkade två.



Nu är mitt kaffe färdigt! Usch, känner mig sugen men ska INTE äta något mer ikväll. Måste stå emot suget nu om jag ska komma i form igen! Sonen sitter och käkar "Tage-mat" (naturgodis) och Ahlgrens bilar där ute...

Kommer jag klara det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0