Stress stress stress

Började dagen med att komma några minuter försent till föreläsningen. Glömde kameran hemma, men hade ändå inte haft någon tid att uppdatera. Nu käkar jag mellis och försöker komma på vad vi ska käka i veckan, ska strax hämta upp sonen och gå och handla.



Min mage fungerar äntligen som vanligt, hoppas nu att vikten rör sig ner till fredag!
Jag avbokade träningen ikväll, jag måste ta det lugnt och påminna mig om varför jag tränar. Det är för kroppens välbefinnande, inte för att bygga en atletisk kropp. Hoppas hinna till passet imorgon, men slutar kl 17 då så kommer hem efter att passet börjar. Får se, kanske kan gå tidigare.

Nej, nu måste jag komma på en matsedel och dra!
Uppdaterar senare! Och ursäkta för ev. osammanhänade text, hjärnan har lite träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0