Shake that ass

Har precis kommit hem från mitt första gruppträningspass, härligt! Jag känner mig så fylld av bra energi! Det var ett bra förstapass, enbart kondition och eftersom jag älskar musik var det superroligt när de körde ganska bra låtar. Kommer försöka gå på det passet fler gånger, men mitt mål är annars 2 pass under veckodagarna, utöver det blir bara plus.

Kommer nog ha en del träningsvärk imrgon ändå, om inte från passet så från gransågningen... Sambon sorterade grenarna i sopsäckar så det gick snabbt och sonen sopade granbarr.

Nu ska jag skutta in i duschen och ge håret och kroppen en skön inpackning, sen blir det dax för mat!



Suck.. måste ju ner med alla julprylar (i påsarna bakom) till källaren sen också!




BTW.. what ass? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0