PLUS

+0,4 kg sedan igår, kul. Det enda jag kan komma på är att magen inte fungerar så bra. Det gjorde den alltid när jag rökte, men det är skönt att slippa giftpinnarna. Har inte saknat cigaretterna en enda gång sedan jag slutade. Men jag saknar kanske effekten en aning. Hoppas på att kunna få fart på magen med en tallrik sån här



Nu är det bara att köra på, hoppas på ett litet ras under veckan som kommer! Det enda man inte får göra är att ge upp. Det kan hjälpa att komma ihåg att kroppen inte är en maskin. Jag ska försöka hitta något som kan hjälpa min stackars mage att komma igång.

Såhär ser viktdiagramet ut denna fredag... (ligger ialafall före den svarta kurvan!)



Det kommer att ta lång tid att komma ner till 50-52 igen, men bättre att det tar tid och man mår bra och kan stanna där än att man börjar hetsäta eller bara ger upp på vägen för att man förväntar sig förmycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0