Middag

Ledsen för dålig uppdatering, men jag har varit väldigt effektiv i skolan idag! Pluggade matte hela lunchen dessutom.
Käkade kesella med bär till frukost i skolan och falukorvsrester till lunch. Tog ett knäckebröd med paprika till mellis och nu har vi käkat fisk här hemma!



Det har inte hänt något på vågen men jag känner mig lite slimmare. Det är fortfarande lååång väg kvar så det är bara att kämpa på. Kommer iallafall inte att börja röka igen bara för att gå ner i vikt...

Funderar på att köra en proteinkur söndag-torsdag för att chocka koppen lite, kanske funkar. Tills dess kör jag på som tidigare! Imorgon slutar jag vid 12 så det blir lunch hemma, sen blir det gymmet på kvällen!



Ja, som sagt, lååång väg kvar! Skam den som ger sig! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0