Kyckling

Fick bli enkel-mat idag, sambon köpte en kyckling som vi kokade. Tur att den var död innan iallafall.



Har en känsla av att tentan inte kommer gå så bra imorgon... Mitt eget fel, skulle pluggat betydligt mer.
Jag tror att jag har varit drabbad av höstdepression, och en mer allvarlig sådan. Det tycks komma varje höst vid samma tidpunkt och det leder alltid till att jag tappar all motivation, ingenting känns roligt, vill sova mest och jag går upp jättemycket i vikt. Precis som den här hösten. Men tidigare har jag inte tänkt på att det kan vara en höstdepression som återkommer, efter jul släpper det alltid. När det börjar närma sig höst igen, för nu tycks jag ha vaknat upp ur mitt ide, så får jag antingen gå på ljusterapi eller resa utomlands två veckor för att botas och analysera mig själv noga. Har aldrig sett mig och ser mig inte heller som en instabil person så det känns lite motigt att erkänna för sig själv att man kan vara en av "de där" som lider av höstdepression.

Ja, nu är jag iallafall full av liv. Det ska bli roligt att skolan startar även om det blir upp tidigt och långa dagar. Sitter och dricker en kopp koffeinfritt kaffe så att jag kan somna ikväll med den sista skvätten mjölk (!!!).

Nope, dags att fixa håret så ska jag plugga lite till sen på det jag är mest osäker på.

Wish me good luck -I'll probably need it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0