Härlig morgon



Idag bytte jag kesellan mot minikeso. Skulle blandat i lite vaniljpulver, men det var gott ändå.



Såhär mycket linfröolja har jag druckit under en vecka.

Ska börja städa om en stund och shoppa lite i e.m. Skulle vara skönt med en rask promenad, får se om jag kommer ut (lat som jag är) och så beror det på vädret.

Idag är det 7 dagar sedan jag började på allvar mot ett lättare jag. Har gått ner 3,5kg, hade hoppats på mer men man får vara nöjd så länge det går åt rätt håll. Det tar ju tid att gå ner så att förvänta sig att gå ner 10kg på en vecka är inte så rimligt... Det kommer säkert ta 2 månader innan jag kommer ner till min "vanliga" vikt igen, men det är det värt. Och så jobbigt är det faktiskt inte, man får äta god mat och man slipper vara hungrig. Det jobbigaste är bara om man får ett riktigt sockersug, att verkligen motivera sig att stå emot. Men nu är en vecka avklarad, nu tänker jag klara en till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0