Falukorv med fänkål



Min portion av middagsmaten. Gjorde blomkålsmos till mig med lite vitpeppar, salt och persilja medans grabbarna käkade persiljepotatismos.

Det fungerade bra att äta frukosten på föreläsningen så jag kör på samma spår imorgon. Blir enkelt med kesella och bär, tar med eget kaffe också i termos. Ska se om jag hittar en ny bra termoskopp som inte läcker (som den jag har nu). Ska verkligen bli spännande på fredag och se om det hänt något med vikten. Imorgon har det gått två veckor sedan jag skärpte till mig. Tycker det går ganska segt fram, men så är det ibland och plötsligt så rasar man i vikt under en vecka för att sedan stå still en. Hade varit skönt att komma ner till 56kg iallafall, nu känner jag mig som en blåval! Och jag vill shoppa! Kan inte ens använda de kläder jag har i garderoben, jag får inte på mig mina toppar ens :-(

Jepp, nu ska jag sluta klaga, det tog två månader att gå upp så det tar säkert två månader att gå ner. Bara att bita ihop!

Ska plugga lite nu, får nog bli matte. Imorgon är det lååång dag från 8 till 17 så blir nog ingen uppdatering förens på kvällen. Ska försöka få med mig kameran iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0