Dinner



Räkor till middag i kokosmjölk med lite grönsaker. Minimajs är en ny favorit, ska nog ta med dem på en grönsakstallrik med dipp någon helgkväll...



Grabbarna käkade pasta och jag gjorde substtutpasta på zucchini.
Dricker en kopp kaffe nu och spelar LEGO Indiana Jones 2. Väntar på sambon som fortfarande jobbar i köket, sen ska vi spela Rayman hela familjen resten av kvällen.

Undrar om jag kommer gå upp en del tills imorgon.... det får man se. Jag måste nog börja träna eller iallafall röra på mig mer. Får tänka ut en lösning imorgon. Men fan vad gott det var med några glas vin idag!

Kommentarer
Postat av: Ram

Det där såg smarrigt ut, kanske man skulle ge sig på någon gång =)

2012-01-14 @ 19:00:57
URL: http://metrobloggen.se/Juicys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0