Tummen ur röven

Fick ändå ett ryck och läste lite, får se om jag väntar med mattetentan till i påsk och koncentrerar mig på de andra två tentorna nästa torsdag. Undrar var den där tjejen tog vägen som promp skulle ha alla rätt på varje prov.. På tiden att hon kommer tillbaka!



Vid halvfyra gick jag raskt till solariet och grillade mig 12 min (näst lägsta), det borde göra susen för huden. Ansiktet lade jag en handduk över, får ändå färg i ansiktet när man är ute en del så det jämnar ut sig.

Sen sprang jag förbi ICA och Nature för att plocka upp två pkt "Mirakel nudlar" gjorda på rot av en planta och kallas shirataki. Vill testa innan jag beställer ett storpack.



Har precis tryckt i mig en sånhär med kaffe.



Samma som igår men bytte ut en msk havrekli mot psylliumskal (prot: 11g, ca 115 kcal). Har hittat massor av recept på nätet på bröd som verkar vara jättegoda och som man ex. kan rosta sen, får provas längre fram. Det här receptet är iallafall bra i nödlägen när man behöver något snabbt och det är i en-portionsform.

Ska kolla på Master chef nu och leka med LEGO, sen blir det dags för käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0