Sjuk



Halsen spökar idag, ena studen känner jag mig nästan febrig för att i nästa stund känna mig nästan frisk. Får se om det blir en lugn promenad lite senare, skönt att komma ut i det fina vädret! Nu är det ju officiellt vår! Blir med andra ord ingen träning idag, avbokat både spining och styrka.

De senaste dagarna har jag suttit och pysslat ihop ett energiberäkningsprogram i openoffice som är enkelt att använda. Man klistrar in det livsmedel man vill ha från en lista, skriver in vikten och så beräknas andelen kalorier, protein, fett och kolhydrater. Perfekt om man ska hitta på nya recept eller bara är nyfiken på hur energibalansen ser ut över en måltid.

Nåja, nu ska jag vila lite och dricka mitt te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0