Saknat bloggen!

Att tiden ska vara så svår att fördela när man studerar på högskola, har familj och ska hinna med att blogga! Nu har jag kommit in i en period då jag känner att jag börjar blomma ut igen efter en dyster vinter. Jag kommer inte kunna uppdatera stup i kvarten, men mellan ett och tre inlägg per dag ska jag allt lyckas med!
Det har hänt en hel del saker det senaste månaderna! Kommer skriva om det succesivt. Just nu smuttar jag på ett glas rött och väntar på sambons goda köttbullar på fet fläskfärs och lök, mums! Ska göra ett gott blomkålsmos till.

By the way, jag har börjat med att baka bröd. Men nyttigt bröd såklart! Lägger in en egen flik om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0