Olustig dag

Idag är en sån där dag då jag i vanliga fall bara skulle kunna sätta på TV:n och hämta en 1,5 litersburk glass och slänga mig i soffan. Men det har jag inte gjort. Jag är inte sugen på något ens, så jag vet inte varför jag annars brukar börja äta glass och mackor när jag känner såhär. Känns tomt på något sätt, eller som att jag väntar på något. Väntar på att någonting ska hända eller kanske bara på att tiden ska gå(?) och försöker fylla det med socker.
Jag har iallafall inte varit så hungrig idag, åt knappt något till frukost och först nu försöker jag trycka ner några överblivna nourirullsbitar från igår.
Har pysslat om håret lite, färgat och masserat in en hel del silkesdroppar. Ska nog försöka bege mig till solaret när jag käkat så kanske det pigar upp mig lite.

Jag vet vad jag egentligen borde göra -plugga! Har bara ingen lust alls just nu... Men min tomhetskänsla, som jag misstänker är en typ av stress, försvinner nog inte förens jag börjar plugga.

Så -dags att göra någonting åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0