Kvällsslapp



Har just kommit hem och min kära mamma har precis åkt (hon stannade lite längre än över helgen p.g.a. min långa dag idag). Labben gick bra och nu sitter jag och sipprar på ett glas rött med en sovande snubbis bredvid här i lekrummet. Slängde på ett avsnitt av "Halv 8 hos mig" innan jag ska sätta på maten. Blir snabbmat ikväll, ugnsbakad lax!
Blir nog inget plugg ikväll. Siktar istället in mig på ett skönt och väl behövligt fotbad efter maten!

Tydligen fler som är trötta efter dagens bestyr........



Föresten, har ni ätit någon semla idag? Det har jag, en stooor en! Till lunch dessutom! Efter den slank det ner lite blomkålspaella, höll mig mätt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0