Förrädiska bröd!



Sonen ville ha färskt bröd på ICA till sin kycklingklubba så vi köpte två baguetter, mmmm, de luktar ju så gott! Men idag var jag faktiskt inte sugen. Känner mig taggad just nu, men det fick mig att tänka på hur mycket jag kommer få stålsätta mig till helgen t.ex. när allt godis kommer fram och jag har gått på lite kolisar hela veckan... Sambon pratade något om att han också skulle lägga av med kvällsgodiset i mars, och i helgen är vi inne i mars så kanske kan få till en godisfri helg om jag har tur! :-)

Det blev sent mellanmål idag, en skål lättkesella med vaniljpulver, psylliumfrön, färska jordgubbar som smakade helt ok och björnbär. Mätt och snart är det dags för middag.....



Sitter nerkrupen i soffan nu med lite tända ljus och mitt favoritte (citron & ingefära). Ska mysläsa lite i V.N. innan det är dags för färsbiffar! Och mer plugg, blähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0