Den typiska sommarfällan..

... har jag insett att jag nu hamnat i. För mycket god mat, för mycket vin, förlite aktivitet... För att en dag vakna upp och inse och byxorna knappt går att stänga! Jag som skulle vara så jävla snygg på stranden i sommar, som jag för övrigt inte ens har besökt... Kan inte visa mig i badkläder just nu.
Men nu ska det fan bli ändring! Om jag inte gör det nu kommer jag snart vakna upp och inse att jag förvandlats till en valross. Fy. Jag har varit en valross en gång på närmare 90kg och dit vill jag aldrig mer!
Därför startar jag nu denna bloggen, inte för att jag är så intresserad av att ha många läsare, utan för att jag inte ska kunna gömma mig och mina kilon trots att jag tillsvidare förblir anonym.

Nu ska jag häva i mig en kopp kaffe till och lite vatten, sen ska jag dra ut.

Bye bye

/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0