Söndag



Har diskat och gjort frukost till sambon, ställde mackorna i kylen sålänge. Känner mig riktigt sunkig nu, nästan stinker.. Ska skutta in i duschen och lägga mig en stund jämte sambon om han inte vaknat än. Sedan får jag väl sätta igång och packa, men ska bara vara borta några dagar så man behöver inte ha med så mycket.
Två stora flugor som surrar här runt mig, är nog med tecken för att jag behöver duscha.



Den här smaskade jag i mig igår, efter all pasta, chips och naturgodis.. Sedan slocknade jag. Det var egentligen ingenting emot vad jag brukar äta när jag är bakis, riktigt stolt över mig själv och jag känner mig inte så trött idag. Vet inte om jag ska träffa en kompis och fika idag (om jag hinner), eller om vi ska mysa lite ute hela familjen eftersom vi åker senare idag.
Nu ska jag duscha och göra mig iordning iallafall! Lade en hästbajs nyss, känner mig redan 5 kilo lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0