Skön morgon


Det ösregnar och ska ev. åska idag. En perfekt hemmadag med andra ord. Blev ingen utgång igår vilket var lika bra, hade förmodligen somnat ute eftersom jag var så trött. Dessutom hade jag ätit som en gris idag som jag alltid gör när jag är bakis. Måste gå ner de där ettriga kilona, hoppas att de försvinner under "semestern".
Funderar på vad jag ska göra med datorn, om jag ska släpa med den eller inte. Har inte hunit köpa någon ny mindre än. Tycker batterilängden för uppladdningsbara bärbara batterier till datorer är ett skämt så det är svårt att hitta en bra kompakt dator. Sedan finns det ju ingen el där ute i skogen, men man kan alltid åka in till stan..

Fuskade lite igår med sådant här



så nu har jag en chipsmage, men tycker inte att det syns så mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0