Peeling och lunch



Tog en lång skön dusch med kroppspeeling, nu känns huden jättemjuk och len igen. Skönt. Det är väl det vanligaste jag nuförtiden använder socker till. Socker och rapsolja, rör ihop och skrubba!



Kom på mig själv vid närmare halv två att jag inte ätit lunch än, blev snabblunch i form av ett kokt kycklingbröst från igår och rester av en avokadoröra.



Den här jackan köpte jag igår, vind- och vattentät, perfekt om man får för sig att powerwalka en regnig dag eller fram mot höstens utelekar. Hittade den på barnavdelningen, smart att kika där då kläderna dessutom brukar vara billigare. Tightsen kommer också från barnavdelningen, skönt och praktiskt att gå runt i hemma tycker jag.



Skönt att det inte regnar idag, kanske sonens stövlar hinne torka...


Nu ska jag fixa håret och sedan ska vi gå och handla. Här är veckans meny, längtar efter sushi men sambon tyckte det kunde vänta tills fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0