Morgontrött

Urk, måste ner och handla, mjölken är ju slut och då kan man inte dricka kaffe! Får passa på att handla till middagen ikväll också... Mycket som ska göras idag då jag åker tidigt imorgon bitti, närmare klockan 5 på morgonen. Störigt att jag inte kan ta med datorn, men jag kan nog uppdatera några gånger från någon lånedator. Värre känns nästan att jag inte kan ta med vågen, får helt enkelt väga mig imorgon bitti och när jag kommer tillbaka. Får väl ta med måttbandet iallafall...

Dexter säsong 4 som jag började kolla på igår tycks vara lika bra som de förra säsongerna. Jag som annars inte brukar gilla serier, men nu har jag fått upp ögonen för en hel del!

Nehe, mjölk var det *gäsp*


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0