Misshandlad blomkål med äggmonster



Ja, bra bakisfrukost. Köket ser ut som ett slagfält, fy... Men så dåligt mår jag inte idag, dricker t.o.m. kaffe! Vanligtvis när jag är bakis blir jag ett monster, jag äter ALLT. Hade det inte funnits något att äta så hade jag ätit rent mjöl, för dagen efter brukar jag proppa i mig allt som är fettigt och fyllt med kolhydrater, som pasta, popcorn, chips och pizza. Men det ska jag inte göra idag. man mår fan sämre efter så mycket kolhydrater än vad man gör av själva bakfyllan. Jag vet ju vad som händer, alkoholen bearbetas fortfarande i mina celler, den bryts ner till acetaldehyd som gör att man kan må illa dagen efter, sedan bryts det ner till ättikssyra.



Bild från mobilen igår, jag till vänster. Högern ska jag fika med imorgon. men det är imorgon och idag är idag så jag får piggna till nu och diska upp i köket, sedan ska jag och sonen ut i parken. Senare ska han träffa en kompis så de får leka av sig lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0