Lunch och fika



Gårdagens rester som vanligt, fick kasta i mig lunchen då vi skulle på en träff ute. Tur så regnade det inte så mycket, blev en snabb avslutningsfika innan alla gick hem. Har iallafall gått en del, även om det inte räknas som "träning".. Måste bli bättre på det där, jag som tänkt så mycket på pilates senaste tiden. Men att sätta sig ner och försöka komponera ihop ett bra program har jag inte hittat motivation till än, jag vill ju bara sätta igång! Kanske borde leta efter en bra pilates-DVD istället? Kollat en del på YouTube, men hittar inget långt "sammanhängande" program, jobbigt att hoppa runt när man inte vet vilka övningar de visar.



Hmm... tycker ändå att det blivit lite mer muskel där i armen... kanske jag som inbillar mig? Eller är det den dagliga matshoppingen som ligger bakom?

Usch, nu känner jag mig smått rastlös.. Kanske borde sticka ut och dricka vin med någon ikväll.

förresten, jag har glömt att tacka för alla fina och snälla kommentarer! Tack! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0