Lättlunch



Inte det mest aptitliga, men jag är inte så kräsen när det gäller mat i form av rena näringsämnen till mig själv.

Måste komponera ihop ett nytt pilatesprogram som jag kan börja på imorgon eftersom mitt gamla förmodligen lämnades på gymmet för länge sedan när jag fortfarande var flitig besökare där. Funderar på att kanske börja gymma igen till hösten, men det kommer nog bara fortsätta vara en tanke...



Inte mycket till muskel där under kanske, får se vad lite piltes kan göra. Hmm.. kanske några armhävningar skulle göra susen, sist klararde jag bara 13.



Magen putar iallafall inte längre, skönt att slippa känna sig uppblåst. Eftersom jag inte var så hungrig nu kommer jag säkert bli sugen senare. Har länge funderat på att göra rabarberpaj, men inte riktigt haft lust ändå. Ska surfa lite recept för inspiration, exempelvis hur man förbereder rabarberstjälkarna innan pajsammansättning.

Ska det här skitvädret ALDRIG ta slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0