hemma!!


ÄNTLIGEN HEMMA! Efter två veckor i urskogen utan el och vatten! Jag orkade inte laga någon mat så köpte räkor och fetaost (3%) som delades med (snart) en hel flaska skumpa. Ja, ikväll firar jag, för jag har blivit antagen till en civilingenjörsutbildning på Lunds tekniska högskola i höst!


Såhär (o)fräsh såg man ut igår på IKEA i annat I-land... ucsh, måste jobba på de där låren! Vägde mig ikväll och den stannade på... 54,9... :-( Men men, det är morgonvikten som räknas, och särskillt fredagsvikten. Så, på fredag ska den stå på 53 som mest!! Viktuppdatering kommer imorgon! Och säkert fler bilder från urskogsresan, orkar bara inte ikväll. Eller så börjar jag bli full.. ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0