Hårigt



Just det, imorgonkväll ska håret bli riktigt fylligt med hjälp av de här håriga permanentrullarna :-D Rådfrågade sist min frisör om hur hon skulle ha fixat mitt hår inför en utekväll och hon sa "jag hade nog lagt det i värmespolar", vi kom överrens om att spolar med karborre (självhäftande) sliter en hel del på håret så jag har sökt med ljus och lykta efter "släta spolar". Det jag hittade var dessa sk. "permanentspolarna", de kommer bli toppen! Eftersom dessa mjuka spolar inte sliter på håret något nämnvärt så kan man i praktiken använda dem varje dag (eller rättare sagt; över natten...). Ska bli kul att testa imorgon, får surfa lite på youtube sen och se hur man fäster dem för olika resultat, vet inte riktigt hur jag ska ha håret imorgon. Förutom att det ska vara volym, kanske även med lockar! :-)



Såhär fin är jag när jag lagar mat :-D En kinky sak jag länge tänkt på är att stå och laga mat naken i detta förkläde när sambon kommer hem. Får bli när sonen börjar övernatta hos polare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0