Gårdagens middag



Igår åt vi kokt hel kyckling med ris och currysås, jag valde andra tillbehör som avokado och sallad.
Känns som jag åt väldigt mycket igår, smååt nötter och två bitar mörk choklad slank ner innan middagen då jag praktiskt taget var mätt men man äter ju ändå. Somnade tidigt när sonen nattades så det blev inga fler inlägg tyvärr.

Idag är det mycket som ska göras, det måste städas och kökets berg med disk har jag inte sett på åratal här hemma. Ska testa att göra en variant av rabarberkaka senare till fikat, utan kolhydrater såklart..



Det är inte hästsnor, det är mosad rabarber. Var så gott så jag åt upp hela satsen på 4 stora stjälkar. Inte undra på att jag var mätt vid middagsbordet sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0