Fiskgryta med räkor


Efter att ha bråkat med sonen om gårdagens överblivna laxbit rotade jag fram rester från i tisdags, fisksoppa som nu blivit gryta. Bara man blir mätt. Nu ser det ut att vara uppehåll ute så får bege mig till köpcentret för att komma ut lite, måste handla till ikväll också. Nu har de Mövenpick på vår ICA! Funderar på om man ska köpa ett paket till ikväll.. Frestande!


Tog ut lite hallon ur frysen som omväxling till jordgubbar som man kan frossa i under eftermiddagen! Får inte glömma att köpa ICA:s stora blåbär, de är supergoda!


Att jag inte upptäckt att vanligt vatten med lite citron är så gott. Ska sluta dricka så mycket mineralvatten och hålla mig till citron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0