Död uggla



Ja, så känner jag mig idag.. Hade skitkul igår! Träffade tre tjejkompisar, som sedan blev två som drog vidare till ett nyöppnat ställe. Skönt att det var lite folk där, för då kunde man ha dansgolvet för sig själv. DJ:n spelade ganska bra musik, många bra låter så jag kunde dansa röven av mig. Var jättestressad igår så det blev tyvärr inga bilder :-( Hade inte heller kameran med mig ut förutom mobilen, får se om jag kan ladda upp något sen.

Jaha, vad gör man nu då? Sambon gick till jobbet för en stund sedan. Vad ska man äta, är jag hungrig? Först tänkte jag på pannkakor, men fy... inte idag. Kanske ett stekt ägg med lite godsaker? Hmm....



Gårdagens middag, resterna käkade jag i natt, gott!

Nu ska jag rota i kylen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0