Dieter



En del som läser här verkar tro att bloggen är ämnad för dem som vill bli en anorektiker men så är inte fallet. Jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv nu vid ca 53kg (166cm) (tror ni att det hade blivit några bilder annars?), och det mesta fokus ligger kring mina ridlår. Så, här kan ni nu se hur det ser ut. Ser jag anorektiskt ut? *flinar* Nej, det enda som ser idiotiskt ut är fuskpälsen och de rosa raggsockorna. Ja, jag är halvraggsockist, så är det. Och ja, det som "står ut" från mina ben är muskler (hrm, förutom på insidan!), otroliga muskler, men de måste ner och där tänker jag testa pilates. Vars programm jag ju inte gjort klart inför imorgon...
Däremot anser jag att de flesta "dieter" är bortspolade, som sagt, jag har vägt 90kg och testat en hel del.

Själv har jag provat ex. diverse shakes som nutrilett och naturdiet, soppdieten, rymddieten, träna mycket (räkna kalorier), LCHF för att nu bara äta det som kroppen känner för och lyssna. Jag undviker gära kolhydratsrika livsmedel, men som enligt bloggen, vill jag ha chips så äter jag det, ikväll ville jag inte ha det, inte ens mellanmål eftersom jag åt så mycket igår (åt mycket mer än det som visades på bloggen)

Kroppen är ingen maskin. Så är det bara. En dag kan man äta jättemycket för att nästa dag inte behöva så mycket, vi är inte som bilar som en del vill påstå, vi är levande organismer.

Har givetvis inte gjort något pilates program, men det kanske jag hinner fixa ihop imorgon.

Vad som är klart inför imorgon är att det blir pizza till lunch! :-) Perfekt att ha i frysen till nästa helg då jag går ut!

Kommentarer
Postat av: anna

sv, Åh tack så jättemycket! Vad gullig du är! <3



Hur har du gjort för att gå ner 40 kilo? Du är ju fruktansvärt duktig!

2011-07-25 @ 09:13:35
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: karin

du ser INTE anorektisk ut.... Smal men inte sjukligt. Det är väl det vi all vill bli?

2011-07-25 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0