Billig lyxmat



Ja, inte min mat inte. Grabbarna käkade pizza, men eftersom jag inte hunnit baka nya pizzabottnar á la no-carb blev det en sväng till ICA för att hitta något gott.



Köpte ett litet paket tartar (oxfärs) som jag snabbt stekte upp på båda sidor med färsk lättkokt sparris, en klick philadelphia getost & soltorkad tomat och en klick avokadoröra på avokado, lite salt och rapsolja fick pryda tallriken. Mätt blev jag och gott var det med ett glas Roodeberg till :-)



Såhär blev håret, eller, utväxten rättare sagt. Sambon märke som vanligt ingenting ;-)


Kommentarer
Postat av: karin

Har du ngt recept på lowcarbpizza botten? det är ju så gott med pizza... fin blogg du har.. hittade just hit..

2011-07-24 @ 21:51:01
Postat av: Sarah

Ja, jag har nog flera! För din skull så gör jag pizza till lunch imorgon (perfekt då inga rester finns), kan jag passa på att frysa in några bottnar samtidigt för framtida bruk. Så recept kommer!

2011-07-24 @ 22:04:59
Postat av: karin

Vad snällt! =)

2011-07-24 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0