-0,5kg



Minus 0,5kg från förra fredagen, känns jättebra! Räknade med kanske 0,3. Det går långsamt när man inte har så mycket kvar, och bättre det, verkar vara lättare att hålla vikten nu än förr då jag hetsbantade 10kg för att sedan gå upp 15..



Passade på att mäta midjan idag, 63,5cm mätte jag upp utan att fuskdra för mycket ;-)



Idag är det mycket som ska göras, städas, ska gå ut med sonen en lång promenad med vattenpölsplask nu på förmiddagen, det ska göras sushi inför ikväll, håret ska fixas och jag har ju inget att ha på mig?!



Tror jag ska baka en blåbärspaj också när jag ändå håller på, kan vara gott att mumsa på imorgon när man är bakis.



Nu ska jag gå och äta min frukost som väntar på mig!

Kommentarer
Postat av: APAN SATT I GRANEN

Hej Sara!

Hur mycket ska du ner till? Förlåt att jag säger det, men du ser inte ut att behöva gå ner något mer.



2011-07-29 @ 11:42:09
URL: http://apans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0