Juldagsbrunch

Satt uppe till klockan 3 i natt, det fick jag sota för idag...  Har intagit en frukost-lunch och börjar känna mig lite levande nu.


Julafton var mysig, helt perfekt som en julafton ska vara.



Men fy vad rund jag har blivit! Blev en del mat igår, men faktikt inte alls så mycket som jag tror de flesta äter på julafton. Så mycket godis blev det inte heller, tog några chokladpraliner, köpta och hemmagjorda och nötter.



Jag fick bl.a. en superfin konsol till PS3, love! Därför jag satt uppe så sent då vi köpte Rayman Origins till julen.
Snygga armar jag fått..... *not* Nu börjar allvaret, jag tänker inte se ut som en val.

Ikväll är det en stor utekväll. Sambon är ganska sliten efter allt jobb och är inte heller supersugen på att gå ut. Är bjuden på en fest, men vet inte hur det blir. Vet inte ens om det finns något i garderoben som jag kan få på mig när det kommer till festkläder.... Men men, vi får se. Nu ska jag piggna till lite, diska undan och duscha.

Uppdaterar senare!



*I miss* Nu ska jag komma iform igen och bli av med min stora pösiga mage! (Bild från i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0