Dagenefterbakis

Fy vad bakis jag var igår, var inte riktigt värt det. Käkade som en gris också, potatisgratäng och 1,5 kebabrullar till frukost (!!!), två lass spagetti och köttfärssås med ett glas gott rött till middag, några tryfflar, nougat, 100g chips med dipp slank också ner sen... och en macka med rödbetssallad och skinka.



Orkade inte ens sätta på datorn igår. Idag mår jag som jag förtjänar. Känner mig helt uppblåst, som en sprickfärdig ballong och dricker min tredje kopp kaffe. Funderar på om jag borde äta någon frukost/lunch om en stund, sen ska det bakas. Jag har fått uppdraget att fixa desserten till nyårsmiddagen i år, så den måste provbakas innan.



Bläk, sen ska jag nog komma ut på en skön promenad, tror min kropp behöver det idag. Och sen en skön dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0