Pannkaksfrukost



2 ägg, lite lättkesella, 2 msk havrekli och 2 mask mandelmjöl, vispa!



Blåbärssoppa, blåbärssås eller bara varma blåbär? Blev ingen direkt konsistens men gott var det att fylla pannkakorna med.



I LOVE!





Inte så aptitligt kanske, men det var ju bara till mig själv. Gott var det och två pannisar blev över till imorgon kanske? Imorgon kommer jag vara bakis...



En sista bild från badrummet inatt när vi kommit hem innan partyt fortsatte i sovrummet. Käkade en överbliven fläskkotlett och lite brysselkål, behövdes. Det var jättemysigt igår, träffade en kompis ute och jag och sambon myste och hånglade en hel del. Vi dansade t.o.m. till tre bra låtar som spelades trots att det var min "avsky DJ" som spelade, han brukar bara spela skit så all cred till honom (men det mesta var skitmusik..).

Ikväll blir det dock röj med massor av bra musik! Nu ska jag göra mig iordning för hela familjen ska ut på utflykt! Och sen måste jag göra mina nourirullar (falsk sushi utan ris..)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det ser verkligen supergott ut!!



Blåbär kan man inte få för mycket utav ^^

2011-08-06 @ 11:33:18
URL: http://www.frujantol.blogspot.com
Postat av: Sarah

Tack!

2011-08-06 @ 12:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0