New Day!



Blev sugen på hallon igår, var länge sedan! Egentligen är jag inte ens hungrig (åt så mycket igår), men bättre med lite frukost i magen så kan man äta senare lunch. Sonen hostar jättemycket men har ingen feber, sambon kände igen symptomen från en av hans anställda som var däckad i en hel vecka, så vi får avvakta och se om vi också blir smittade. Inte så bra timing med tanke på att skolan och nollningen drar igång nästa vecka..... Och jag missar lunchen med min väninna idag som jag inte sett på så länge, ska höra om hon har möjlighet ikväll istället.



Nu ska jag äta färdigt och sedan är det dags att hitta på något! Är jättesugen på att gå ut på en lång promenad på 2 timmar, får sätta sonen i vagnen med filt så går det nog bra men lekplatserna får vi hålla oss undan så vi inte smittar någon annan.

Vägde mig inte idag, ville nog inte veta. Officiella vägdagen är ju imorgon, med tanke på hur mycket jag åt igår... Nåja, så länge man inte sitter med en pizza och påse chips varje kväll och mölar i sig så är det ingen fara brukar jag tänka.

Dags att göra sig iordning och hitta på något, vad man nu hittar på med hostande barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0