Middagsdags



Fläskkotlett idag igen, var extrapris så man får passa på :-)



Snabbmarinerade i Caj P:s orginal, kinesisk soya, svartpeppar, lite fransk senap och honung. Vardagslätt.



Mmm var skitsugen på brysselkål idag, blev även hemodlad ugnsbakad zucchini till. Grabbarna fick ugnsbakad hemodlad potatis och grönpepparsås till (sonen tog även en klick ketchup till).



Det godaste är ju fettranden, älskar grisfett :-D Mölade i mig allt trots att jag käkade en halv böcklingfirre och några skivor saltrulle efter shoppingen!
Nu känner jag mig lite stressad, sambon tyckte att vi skulle gå ut och ta en drink, nice! Ska messa några kompisar och se om de kommer med!

Imorgon blir det riktig utgång = MUSIK! Ska rota snabbt i garderoben nu och se om jag hittar nåt casual att slänga på med röda läppar. kanske hinner slänga in en bild sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0