Frossardag

Idag är jag skitbakis, fy. Men det var ganska kul igår trots vädret (ösregn + åska). Nu äter jag, jag kommer äta hela dagen. Än sålänge har jag tryckt i mig resten av nourirullarna från igår, en portion lax, 4 kanelbullar (ICA), lite pasta med ketchup och vad ska jag äta nu då? Jag vill ha chips! Vilka cravings alltså. Om jag äter jättemycket kolhydrater så kommer jag må skit imorgon (man blir skittrött i hela kroppen och svullen av allt vatten som lagras), får försöka ta det lite lugnt. Men en påse chips á la 300g ska nog få plats i magen :-) Jag brukar aldrig vara sugen på godis (=kolhydrater) förutom när jag är bakfull. Ibland blir jag förundrad över hur mycket som får plats i magen, ibland äter jag så mycket att jag nästan blir kräkfärdig men jag kräks aldrig. Jag hatar att spy, det är det äckligaste som finns, jag spyr inte äns när jag druckit förmycket. Nu ska jag ska dricka en halvliter vatten  och se om jag ska smaska på något mer, såg ett paket salta pinnar i skåpet. Och det finns ju popcorn!



Haha, får lägga in en bild på min stackars mage ikväll, den kommer se ut som en ballong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0