Fredagsvikt -0,4kg

Vågen stod på samma som igår, 52,0kg, så -0,4kg från förra fredagen. Känns bra, man ska gå ner långsamt och jag hade inte ens räknat med någon viktnedgång efter all pizza, bullar, mackor och chips i helgen.



Jordgubbsyoghurt (lättkesella+jordgubbsspad+ekologiskt vaniljpulver) med lite blåbär, jordgubbar, rostade pumpa- och solrosfrön. Gott!



Hoppas att låren minskar lite, det är det enda jag inte är 100% nöjd med fettmässigt. Kollade lite på gym igår, får vänta tills skolan drar igång så inte allt nytt kommer på en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du tycka att du har tjocka lår? Det ser inte ut att finna mkt fett på dom :)

2011-08-14 @ 22:05:17
Postat av: minus30kg

WOW WOW WO!!!! Fy vad snygg kropp du har!!!!!!!! Grattis och fan vad glad jag blev att jag kom in på din sida!



Jag har vägt 90 kg, och nu vill jag ner till 56, är på väg ner och tränar varje dag och äter lite och nyttigt... Snälla kan du inte berätta hur du gjorde? helt fantastiskt resultat!



skriv gärna på min så jag lätt kan se ditt svar!!!!



Super snygg är du!

2011-08-17 @ 01:42:16
URL: http://minus30kg.devote.se
Postat av: Sarah

Tack så mycket för fina kommentarer! :-)

2011-08-17 @ 10:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0