Bulle i ugnen



Haha, ja, det kan man ju tro! :-D Men det som ligger och jäser i min mage är 1,5 pizza, ett antal kanelbullar, 4 mackor, en påse chips, salta pinnar, nourirullar, en portion lax och lösgodis från igår. Och 5 liter vatten som lagrats i kroppen, känns helt öm överallt, som om jag var täckt av blåmärken. Men jag får skylla mig själv, njöt av allt skräp igår, behövde det. Magen kommer lägga sig och vara platt som vanligt till på torsdag iallafall :-) Kan tillägga att vikten stod på 56,0 idag, borde varit mer och det är framförallt vatten som lagrats. Så om några dagar har jag kissat ut överflödet. Men jag tror inte det blir någon viktminskning tills på fredag dock ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0