Äntligen sol



Byggde lite fina pyramider i sanden. Har varit på stranden nästan hela dagen! Nu ska jag snart käka middag, blir lite räkröra med rom på lättkesella och gravad lax, mums! Kanske ett glas vin till ;-)



Titta vad jag hittade i en låda, finns 5-6 byggsatser som alla är kompletta! Ska ta med hem och bygga med, I love LEGO!



Mmm färska svarta vinbär, mumsar hur mycket som helst på dessa! Sätter också igång magen bra kan jag lova ;-)

Nu ska käket fixas! Blir tyvärr lite dåliga uppdateringar dessa dagar jag är här, tyvärr. Lite bökigt med den här datorn, föra över bilder m.m. Tog tyvärr inte med min i all hast. Men, på torsdag är jag hemma igen! Och i helgen ska jag ut tillsammans med min älskling, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0