+0,1 kg



52,4 visade vågen idag, alltså ingen direkt förändring från förra fredagen. Tror att jag måste börja se mig om efter en ny våg dessutom, den börjar kännas opålitlig trots att jag bytte batterier för inte så länge sedan.



Känns som om magmusklerna börjar bli lite mer framträdande, men de borde tränas mer. Får ta och köpa ett nytt gymkort till hösten, sonen trivs också bra där (barnpassning). Att man ska vara så lat. Men det är ju kul att träna om man tränar i lagom dos och regelbundet.



Idag rörde jag ut kesellan med saft från bären, tallriken står ute och väntar på mig! Inte så fint väder idag, jag måste tvätta och packa upp (fast i omvänd ordning) efter resan och så måste jag ut och jaga ett par byxor och ett läppstift till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0